Kerstmis wishlist

4 december 2013

December is begonnen, dat wil zeggen feestmaand. Eerst Sinterklaas, nadien Kerstmis en last but not least: Nieuwjaar! In deze post toon ik je mijn Kerstmis wishlist!

♡ Een schattig en geplisseerd minirokje van H&M, voor maar € 14,95Makkelijk combineerbaar: met laarsjes of ballerina's, stoer of chique! En dat nog is allemaal in een van dé modekleuren deze winter! Een absolute must-have!

♡ Pantoffels mét pels. Zalig na een warm bad of douche! Vorig jaar kreeg ik van de Sint ook gehaakte beige pantoffels van het merk Ruby + Ed. Omdat ze zo zalig zitten, besloot ik om de site te bekijken, daar vond ik deze oudroze pantoffeltjes!

Women'secret is mijn favoriete pyjama-merk voor de winter! 3 jaar geleden kocht ik er een pyjama, er is nog steeds geen scheurtje te zien. Op de site vond ik deze oud roze pyjama met satijnen broek. Ideaal voor koude winternachten of gezellige filmavonden in de zetel!

♡ Ik heb een zwak voor handtassen. Vooral schouderhandtasjes. Ze kunnen heel klein maar toch handig zijn als je bv. wilt gaan shoppen. Bij Zara zag ik dit super leuke handtasje, met zwart en -hoe kan het ook anders- oudroze kleuren. Hopelijk ligt dit binnenkort onder de kerstboom!

♡ Tijdens de weekends neem ik graag de tijd om mezelf te verwennen: een bad nemen, nagels lakken, ... Op We Heart It zag ik vaak foto's van The Body Shop producten. Ik zou graag een van de crèmes uittesten. Welke geur weet ik nog niet, ik zal eens een bezoekje moeten brengen aan de winkel!

♡ Even geleden zag ik op Instagram dat Jennie een armbandje had besteld bij Clickson. Je kiest je bandje en je 'buttons'. Je kan zelf kiezen welke & hoeveel 'buttons' je op je bandje klikt! Heel leuk, je kan zoveel variëren als je wilt, zodat het bij elke outfit past!

♡ Een warme sjaal & handschoenen. Twee jaar geleden kocht ik lichtgrijze handschoenen zonder vingers en lila en mosgroene handschoenen. Voor extra warmte deed ik dan bv. de groene met daarover de grijze aan. Omdat ik sinds kort een oudroze sjaal heb, wil ik eventueel een 3e paar handschoenen, die ik dan kan dragen onder de grijze. Welke kleur? Dat weet ik nog niet precies, er is namelijk heel veel keuze!

♡ Ik heb een passie voor nagellak. Ik heb bijna elke kleur, behalve parelmoer. In de Bijenkorf testte ik de kleur 'Halo' van Ciaté. Hij is ideaal als topcoat, of als basecoat door heel veel lagen op elkaar te lakken!

Lots of ♡,
Florence

Geen opmerkingen

Een reactie posten